Saturday 16 June 2012

senyumm

                                  
napak x siapa dia nie . off coz laa lelaki kan . haha . dye lelaki yg pandai buad aku tersenyum sorang sorang mcm org gila . angau . semue yg berkenaan dengan otak dan fikiran aku .. name dye fendy ., dye baik , dye comel . dye punya senyuman buad aku terpikat . aww aww . our first meet masa dekat rumah kak jenny , masa tu befday jenny tuu . 11.6.2012 . first aku pk x nk bercakap dengan dye . tp dye asyik usik , ejek , snap gambar aku , nyanyi dan main gitar live untuk aku , dye nyanyi lagu what are words chris medina . soo sweet . aku minat dye . aww aww . terlalu jujur plk . befdaay kak jenny dia buad hari isnin , dari pukul 8p.m until 2a.m ... kita org berjaga sampai pukul 6 pagi esok harinya . masing masing x cukup tido , masa fendy tido aku usik dye je kje aku . haha . bg dye x payah tido . bila dye bangun aku buad word search , tu buku dye ,. dye perhatikan je aku buad , aku da la x pandai bab tuu . lps tu dye tanya bapa org pakwe aku semue laa . aku jawab . dan kita org saling bgthu pasal cinta masing masing . maybe dye faham perasaan aku kot . bila aku ade je dengan dye dye mesti nyanyi kan aku lagu dan pandang mata aku . huhu .. <3 

No comments:

Post a Comment