Saturday 14 April 2012

miss you

huhu , masa nie bukak puasa dekat Mcd melaka mall . aku , F , dua orang member aku .. miss sangat
masa balik aku naik moto dengan dye , huhu first time kot .. 
F aku sayang kau ! napak x ape dye buad kat aku nye rambut ? haha , dye amik rambut yang tercicir dari aku buad sanggul tu , haha ! dye suka usik aku . aku pun suka di usik oleh dye .. k Gdikkss jap .. 

        miss nye masa nie , masa nie aku happy sangat dengan dye , always dengan dye . dah lama x macam nie
mase nie juga befday aku . dye buad aku menangis hmm , sedih weyh .. 
last2 dye jumpa kakak aku n abang aku , kakak aku cakap 'dah la dek pergi maafkan dye'.
maakkk aii , aku rindu kau F mane kau hilang ! haha . 
masa befday aku dye bagi teddy bear , aku suka . dye laa lelaki first bg aku barang .
aku x boleh tido kalau bear tu xde , aku akan terjaga ade masa dye .. haha ... macam budak2 kan aku ni xD .. 

No comments:

Post a Comment